Розробка тижня математики
План проведення тижня математики
Понеділок
1. Урочисте відкриття тижня.
2. Математичні 10-ти хвилинки в 5-11 класах «Молодість і математика».
3. Виставка «Кращий робочий зошит з математики».
Вівторок
1. Подорож у країну «Цікава математика».
2. Математичні фокуси «Факіром може бути кожний».
3. Математичні ребуси.
Середа
1. Шкільний чемпіонат із розв’язування логічних задач (І частина).
2. Радіопередача «Математики сміються».
3. Математичні кросворди на одну літеру.
Четвер
1. Шкільний чемпіонат із розв’язування логічних задач (ІІ частина- Фінал).
2. Математичні казки для учнів 1-6 класів.
3. «Хитрі» задачі.
П’ятниця
1. Математична вистава «Сон у весняну ніч».
2. Математичні фізкультхвилинки.
3. Правила у віршованій формі «Раціональні числа».
Примітка: у плані пункт №1 – це основний захід дня, пункт №2 – це робота (розваги) учнів на перервах, пункт №3 – матеріал математичних газет.
Підсумки тижня підводяться святково у актовому залі наприкінці робочого дня у п’ятницю перед математичною виставою.
План проведення тижня математики
Понеділок
1. Урочисте відкриття тижня.
2. Математичні 10-ти хвилинки в 5-11 класах «Молодість і математика».
3. Виставка «Кращий робочий зошит з математики».
Вівторок
1. Подорож у країну «Цікава математика».
2. Математичні фокуси «Факіром може бути кожний».
3. Математичні ребуси.
Середа
1. Шкільний чемпіонат із розв’язування логічних задач (І частина).
2. Радіопередача «Математики сміються».
3. Математичні кросворди на одну літеру.
Четвер
1. Шкільний чемпіонат із розв’язування логічних задач (ІІ частина- Фінал).
2. Математичні казки для учнів 1-6 класів.
3. «Хитрі» задачі.
П’ятниця
1. Математична вистава «Сон у весняну ніч».
2. Математичні фізкультхвилинки.
3. Правила у віршованій формі «Раціональні числа».
Примітка: у плані пункт №1 – це основний захід дня, пункт №2 – це робота (розваги) учнів на перервах, пункт №3 – матеріал математичних газет.
Підсумки тижня підводяться святково у актовому залі наприкінці робочого дня у п’ятницю перед математичною виставою.
Немає коментарів:
Дописати коментар