
Тема: Застосування властивостей показникової функції до розв'язування вправ.
Мета: Формувати уміння учнів застосовувати властивості показникової функції до розв'язування вправ.
Познайомити дітей з використанням показникової функції під час вивчення явищ навколишнього середовища.
Установити міжпредметні зв'язки.
Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати і робити висновки.
Виховувати відповідальність за свій труд, вміння грамотно спілкуватись з товаришами і
передавати свої знання іншим.
Хід уроку.
Девіз: "Бойся поверхностного подхода к познанию - это закроет путь ктворчеству." (Г.И. Марчук )
І. Актуалізація опорних знань учнів (7 хв).
На початку уроку учням пропонується протягом 1хв. записати в зошитах відповідь на питання : «Де використовують показникові функції?». Потім клас ділимо на дві команди.
"Теоретичний турнір "
Учні заздалегідь підготували теоретичні питання по даній темі. Команди по черзі задають питання одна одній. Якщо товариш команди - супротивника не знає відповідь, правильну відповідь дає той учень, який ставив питання і вказує звідки ці знання можна почерпнути. Правильна відповідь -1 бал; неправильна - 0 балів;
Відповідь, яка потребує уточнення – 0,5 балів.
Питання, які можуть бути використані під час теоретичного турніру:
1. Яку функцію називають показниковою? (див. ст.190)
2.Який графік має показникова функція? (див. ст. 190 мал. 86)
Немає коментарів:
Дописати коментар